19 Things to do in a bathroom stall


#1

19 Things to do in a bathroom stall **

1: Stick your palm open under the stall wall and ask your neighbor," May I
borrow a highlighter?"
2: Say “Uh oh, I knew I shouldn’t put my lips on that.”
3: Cheer and clap loudly every time somebody breaks the silence with a
bodily function noise
4: Say, “Hmmm, I’ve never seen that color before.”
5: Drop a marble and say, “Oh shiz!! My glass eye!!”
6: Say “Dang, this water is cold.”
7: Grunt and strain real loud for 30 seconds and then drop a cantaloupe into
the toilet bowl from a high place and sigh relaxingly.
8: Say, “Now how did that get there?”
9: Say, “Humus. Reminds me of humus.”
10: Fill up a large flask with Mountain Dew. Squirt it erratically under the
stall walls of your neighbors while yelling, “Whoa! Easy boy!
11: Say,” Interesting…more sinkers than floaters"
12: Using a small squeeze tube, spread peanut butter on a wad of toilet
paper and drop it under the stall wall of your neighbor. Then say, Whoops,
could you kick that back over here, please?
13: Say, “C’mon Mr. Happy! Don’t fall asleep on me!!
14: Say, “Boy, that sure looks like a maggot”
15: Say, “Dang, I knew that drain hole was a little too small. Now what am I
gonna do?”
16: Play a well known drum cadence over and over again on your butt cheeks.
17: Before you unroll toilet paper, conspicusly lay down your Cross-Dressers
Anonymous” newsletter on the floor visible to the adjacent stall.
18: Lower a small mirror underneath the stall wall and adjust it so you can
see your neighbor and say, “Peek-a-boo!”
19: Drop a D-cup bra on the floor under the stall wall and sing “Born Free”


#2

:funnah i will have to try some of those


#3

that is soo funny!!!

:laughing :laughing :laughing :laughing :laughing :laughing :laughing :laughing


#4

Good stuff mang :rofl

Dropping a condom is good too…or something with pudding.


#5

I like the cantalope one :smiley:


#6

what about bring mashed potatoes and lots of water and make it sound like explosive diahria? that would be pretty funny.


#7

Lower a small mirror underneath the stall wall and adjust it so you can
see your neighbor and say, “Peek-a-boo!” :laughing


#8

kind of freaky but :lol


#9

That’s some funny shit.


#10

I like the moutain dew one. Funny stuff!


#11

I think toilet tennis is the best game ever! :banana


#12

what about writing booze;s number on the stall wall


#13

m’kay, what’s his number? grabs a sharpie :smiley:


#14

m’kay, what’s his number? grabs a sharpie :D[/quote]

It’s 1-800-call-vfast :gay


#15

???


#16

Better yet, bring in a half gallon of watered down split-pea soup and from a good distance, let it splash onto the floor splattering into the next stall while grunting hard. :rofl


#17

m’kay, what’s his number? grabs a sharpie :D[/quote]

It’s 1-800-call-vfast :gay[/quote]

goes bar hopping :smiley:


#18

ooh man…

:barf :barf :barf :barf :barf


#19

haha I didnt see that one ^^up there^^ That would be so funny. If I was in that next stall, I would be cussing someone out!! lol


#20

so how many of these have you done mang?