500 tokens awarded to


#1

Tim for making us a kickass banner, Im sure this is just the start of some sweet work for our boards.


#2

Way to go Tim its looks GREAT :lol :lol :banana :banana


#3

:banana :banana :banana :banana

Don’t forget about the 2 weeks vacation time that comes with this job. :smiley:

Thanks Joe, I hope everyone likes it.

Now if I can only figure out how to fix that damn crooked Z :dunno


#4

I love it Timmy…Great job!


#5

me too.


#6

WOW. great work tim. and i like the new name of the site too.


#7

Hay Tim just one question though can i lose the BOOBS now :dunno


#8

Jan, the boobs are now gone… just make sure to clear your cache so it loads freash for you with no boobs. :smiley:


#9

Cool is there a way you could replace ( the boobs ) with a running horse ???


#10

[quote=RecklessTim]:banana :banana :banana :banana

Don’t forget about the 2 weeks vacation time that comes with this job. :smiley:

Thanks Joe, I hope everyone likes it.

Now if I can only figure out how to fix that damn crooked Z :dunno[/quote]

Ya, I like it Tim. At first glance I thought the Z was a lesser then simbol. But it really gives the logo pazzazz.


#11

nice tim, keep up the good work


#12

[quote=HOTRODSnBOOZE][quote=RecklessTim]:banana :banana :banana :banana

Don’t forget about the 2 weeks vacation time that comes with this job. :smiley:

Thanks Joe, I hope everyone likes it.

Now if I can only figure out how to fix that damn crooked Z :dunno[/quote]

Ya, I like it Tim. At first glance I thought the Z was a lesser then simbol. But it really gives the logo pazzazz.[/quote]

Yeah… that’s it OffTopic > .com

translation: OffTopic ownes the net


#13

Very well done. Me likes. :rock


#14

great job tim!! It looks great!!!


#15

not bad…I need then for you to make me one for my website thet I will have up soon my my auto repair place :rock


#16

great job tim :rock this logo is sweet.

p.s. i like the crooked z. it’s kinda “reckless”


#17

Ill soon have the domain names setup right, couldnt finger it out last night :booze


#18

[quote=RecklessTim][quote=HOTRODSnBOOZE][quote=RecklessTim]:banana :banana :banana :banana

Don’t forget about the 2 weeks vacation time that comes with this job. :smiley:

Thanks Joe, I hope everyone likes it.

Now if I can only figure out how to fix that damn crooked Z :dunno[/quote]

Ya, I like it Tim. At first glance I thought the Z was a lesser then simbol. But it really gives the logo pazzazz.[/quote]

Yeah… that’s it OffTopic > .com

translation: OffTopic ownes the net[/quote]

Well, I said lesser than, not greater than. :dunno


#19

looks good :banana


#20

[quote=HOTRODSnBOOZE][quote=RecklessTim][quote=HOTRODSnBOOZE][quote=RecklessTim]:banana :banana :banana :banana

Don’t forget about the 2 weeks vacation time that comes with this job. :smiley:

Thanks Joe, I hope everyone likes it.

Now if I can only figure out how to fix that damn crooked Z :dunno[/quote]

Ya, I like it Tim. At first glance I thought the Z was a lesser then simbol. But it really gives the logo pazzazz.[/quote]

Yeah… that’s it OffTopic > .com

translation: OffTopic ownes the net[/quote]

Well, I said lesser than, not greater than. :dunno[/quote]

Well it’s a Z so it’s greater than and less than all at the same time.

I saw greater than… me=optimist :rock
you saw less than… you=pessimist :wtf

:funnah