Cracker, what the f*ck are you doing there?


#1

http://studentorgs.georgetown.edu/aasa/gallery_01-02/abercrombierally/images/rally6_jpg.jpg

:laughing :laughing :laughing :laughing :laughing :laughing

lol anything about a&f is fucking hilarious :lol :lol :lol


#2

:dunno


#3

Maybe it would help if we knew what he was protesting?? :dunno


#4

I don’t know, but this kid has a serious Abercrombie fetish…


#5

i think its the jeep :dunno


#6

for the love of god please stop posting A&F shit in every one of your god damn posts. im tired of seeing that gay shit. take your fruity bastard ass self somewhere else…PLEASE!!!


#7

What the hell.


#8

What the fuck is this stupid shit and who the hell is the idiot and why the fuck is it on here and where the hell is Ruger :dunno


#9

huhh?? haha… heather… me no understand…


#10

hurt is a girl??? If so that would explain so much


#11

take it easy guys, i’m sure you won’t die from a post


#12

Re: RE: cracker, what the f*ck are you doing there?..

Yep. You can tell B doesn’t like any of Hurt’s post. It takes a LOT to set him off like this.


#13

Re: RE: cracker, what the f*ck are you doing there?..

No, but I might die of a brain aneurysm trying to comprehend the gayness of your posts


#14

Re: RE: cracker, what the f*ck are you doing there?..

would you like to explain what was funny in the picture then? noone seems to understand? :tard :dunno


#15

Re: RE: cracker, what the f*ck are you doing there?..

would you like to explain what was funny in the picture then? noone seems to understand? :tard :dunno[/quote]

well don’t fucking reply then, who gives a fuck…dammit, i had the shittiest day of my life today, after that i come home to discover a bunch of people complaining about an internet forum post…get over it, i posted it because i felt like posting it


#16

My, my, my. Someone sure is brave.


#17

Re: RE: cracker, what the f*ck are you doing there?..

would you like to explain what was funny in the picture then? noone seems to understand? :tard :dunno[/quote]

well don’t fucking reply then, who gives a fuck…dammit, i had the shittiest day of my life today, after that i come home to discover a bunch of people complaining about an internet forum post…get over it, i posted it because i felt like posting it[/quote]

damn dude dont get your panties in a bunch.


#18

Re: RE: cracker, what the f*ck are you doing there?..

would you like to explain what was funny in the picture then? noone seems to understand? :tard :dunno[/quote]

well don’t fucking reply then, who gives a fuck…dammit, i had the shittiest day of my life today, after that i come home to discover a bunch of people complaining about an internet forum post…get over it, i posted it because i felt like posting it[/quote]

damn dude dont get your panties in a bunch.[/quote]

:funnah :funnah :funnah :funnah


#19

Re: RE: cracker, what the f*ck are you doing there?..

would you like to explain what was funny in the picture then? noone seems to understand? :tard :dunno[/quote]

well don’t fucking reply then, who gives a fuck…dammit, i had the shittiest day of my life today, after that i come home to discover a bunch of people complaining about an internet forum post…get over it, i posted it because i felt like posting it[/quote]

That’s exactly what we’ve been asking you since you posted this dribble you call a thread.

Thanks for wasting OT’s bandwidth!


#20

ur welcome

maybe you could make some more space by cutting down on your posts that state the same thing over and over again in the same Thread