Hey Bacon!


#1

bwahahahaha


#2

yeah she was being a post whore today just trying to get tokens. probally got 30 posts just today. :lol


#3

pretty easy when I’m not around :tard


#4

:rofl


#5

nothing funny about it…it was useless whoring…I could fill a page with hi


#6

lol. i could whore better than all of you … BUT, i dont have the time…

Seee, me and joe still have a secret section…SOOOOO,… I could whore in there and yall would never know. :slight_smile:

But I wouldnt do that.


#7

see somebody could be a bigger whore than you bacon

lol


#8

Re: RE: Hey Bacon!

[quote=vshayes]lol. i could whore better than all of you … BUT, i dont have the time…

Seee, me and joe still have a secret section…SOOOOO,… I could whore in there and yall would never know. :slight_smile:

But I wouldnt do that.[/quote]

now what goes on behind door number 3 :dunno