Holy camo


#1

http://www.nearlygood.com/video/octopus.html


#2

damn i want camo like that.


#3

jeezus christ…


#4

thats fugging cool


#5

wow… thats pretty neat.


#6

Haha bacon would be in all his girls neighbors beds with that ish :rofl


#7

Re: RE: HOLY CAMO

I thought Bacon was a Squid :dunno


#8

wow, that was cool


#9

girls locker rooms and shit lol


#10

doesnt look real to me :dunno


#11

maybe it is maybe it isn’t still cool


#12

That’s pretty badass ovur der. helluvadeal


#13

Re: RE: HOLY CAMO

:agree


#14

I thought it was kinda fake lookin too. Still… if only I could do that… the possibilities are endless!


#15

Re: RE: HOLY CAMO

only until someone caught on to what you were doing :dunno


#16

Well I would just have to make sure that whoever “caught on” didn’t talk. Mwahahahaha!