How do you show a shot of the computer screen?


#1

I was on here last night just shamelessly whoring up the place. I even outdid Tazzy for a while! :tard
I was so proud and wanted to do some “print screen” or something to post it and own myself and couldn’t remember how. Anyhizzle, some assistance on hepling me remember that would be greatly appreciated, that way I can show off to the world how big of a post whore I really am when everybody else is asleep…
:banana


#2

alt+printscreen, paste it in paint or something and save the image


#3

Thanks OUZ!

I was doing ctrl+printscreen! Alas, why it didn’t work!
I shall whore later and do this again!


#4

i just print screen…


#5

SPenis is the athority on being a HOE heheheheh :rofl


#6

use a hoe fuck a hoe, be a hoe, i do them all.


#7

Here’s how T does a “print Screen” :rofl

http://www.mustangforums.com/upfiles/4028/0F0EF5F62BBC4DFCB3DE3D95909574F0.jpg


#8

:rofl


#9

bhwahahahaaa! booze pwns teh internet

[quote=groundpounder]Thanks OUZ!

I was doing ctrl+printscreen! Alas, why it didn’t work!
I shall whore later and do this again![/quote]

ok, so after doing that you have the image “saved” to your clipboard… but you gotta get it on a screen somewhere before you can save it. open MS Paint and press ctrl V and voila… theres your image to save


#10

[quote=mdvaldosta]bhwahahahaaa! booze pwns teh internet

[quote=groundpounder]Thanks OUZ!

I was doing ctrl+printscreen! Alas, why it didn’t work!
I shall whore later and do this again![/quote]

ok, so after doing that you have the image “saved” to your clipboard… but you gotta get it on a screen somewhere before you can save it. open MS Paint and press ctrl V and voila… theres your image to save[/quote]

post whore, i said that already :fu


#11

hold on, what is printscreen? is it a button on the keyboard i cant see? :dunno


#12

http://img78.photobucket.com/albums/v332/yourmums/printscreen.jpg

http://www.nopporo.com/img/printscreen.jpg


#13

Wait, I couldn’t see it!

http://www.mustangforums.com/upfiles/4028/CC7025DF265F4C1FB091EAE2ADE1E7C4.jpg


#14

o0o, on my keyboard it says “prt scr”. i never knew what it meant and i guess i was too pussy to find out

AB99 = :owned


#15

if you hit just printscreen, it grabs the whole screen. if you add the alt it only grabs the active window…


#16

if you hit just printscreen, it grabs the whole screen. if you add the alt it only grabs the active window…[/quote]

ill grab your active window :fu


#17

if you hit just printscreen, it grabs the whole screen. if you add the alt it only grabs the active window…[/quote]

ill grab your active window :fu[/quote]
:gay


#18

if you hit just printscreen, it grabs the whole screen. if you add the alt it only grabs the active window…[/quote]

ill grab your active window :fu[/quote]

:barf


#19

[quote=HOTRODSnBOOZE]Here’s how T does a “print Screen” :rofl

http://www.mustangforums.com/upfiles/4028/0F0EF5F62BBC4DFCB3DE3D95909574F0.jpg[/quote]

omg this is funnah!!! lol