If Bush was a girl


#1

This is so wrong in so many ways but I got a kick out of it. :rofl

http://www.superlaugh.com/1/bushgirl.htm

(note by MD - make sure your popup blocker is on)


#2

damn nasty :barf

but funny :lol


#3

not my taste in girls…


#4

damned, no more like that with so many popups please.


#5

yeah there were a few pop ups but the question i have and i hate to take this offtopic but i thought firefox had built in pop up blocker. it works on some sites but sometimes sites bypass right through the pop up blocker on FF. :wtf