Its 536am and i just had to break in


#1

to my own fucking house… my roomate locked my door and i passed out on at a friedns place with out my keys so i had to but in my own damnwindow… what a shame…

how wasyou night?


#2

well I kicked back a couple guinesses and won a new trophy…oh yeah I got my web cam working but its too advanced for yahoo so it only works on msn


#3

Mr. Bacon, don’t rub it in that you STOLE my trophy from me! You punk-ass GOOBER! The wedding date has been postponed until I get my trophy back. So, with that being said, my night has been pretty dang swell. I’ve spent over 2 hours playing games on here and longer than that talking to that ham up there ^^… Oh, and I ate me some Nutter Butter Bites and drank me a Sunkist. It aint fair that my computer lags when I view cams, since Baconman got to see mine.

Sorry, tangent. I’m about to go to bed, too. I’m tuckered out.


#4

oops…why did you have to postpone the wedding though… :wtf


#5

haha!! Bacon is in trouble!!


#6

thats crazy!! i thought i was the only one. i had to climb into my bathroom window wednesday night. i let someone use my house key and i forgot to put it back on my keyring. my bathroom window is about 3ft wide and it only open half the way, 3ft. i am not big at all, but i wasn’t small enough to comfortabley fit. i actually got cut on my back… i was feelin pretty nice that night, so i was laughing my ass off as i’m crawling through the window. i guess you had to be there.

i feel your pain brotha


#7

How the hell can you drink Guinness, Bacon? Everytime I do I get the urge to spontaneously yell, “Brilliant!”


#8

guinness is one of the only beers I like


#9

Re: RE: Its 536am and i just had to break in

didn’t you just start drinking guinnes when i mentioned it in a thread a couple weeks ago? :rofl


#10

no…the 3 beers I like to drink are guinness/coors light and pilzner


#11

I am happy for you


#12

well as long as you are


#13

:smiley:


#14

:rock


#15

:gay


#16

I already knew you were


#17

Beeeeer is baaaad MmmmmKkkkk :booze


#18

Bacon, Go suck on a hotdog you :gay boy :cool


#19

Or this banana…

yay-ya!

:wink


#20

:lol :rofl :rofl :rofl