Maybe I missed something


#1

but where did (Greg) Shakin Go? :dunno


#2

yeah i was wondering the same thing. alot of the originals dont post here anymore :dunno


#3

I’m pretty original


#4

probably because of all the MF shit.


#5

Re: RE: Maybe I missed something…

… original short bus riders.


#6

fucking right doggy and you were sitting right across from me day dreaming of imports


#7

:funnah


#8

Re: RE: Maybe I missed something…

fuckin werd, bro. :smiley:


#9

redstang unfortunatelty you weren’t cool enough to ride the bus with us


#10

:funnah :owned :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl


#11

I was drivin Foooow


#12

I am the original pimp of the short bus.

http://icons.mytheme.com/msn/icon/51205-109440217522482.gif http://yourmomsbox11.tripod.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/short_bus_monster.jpg


#13

Yeah, I kinda realized that alot of the people that were here when I first joined, don’t post as much or are gone. Where is SloMoFo and her Fireturd?


#14

Yeah, I kinda miss HotRods N Booze and his funny posts!


#15

well im sure he’ll be around saying whats up every once in awhile. or maybe not. who knows :dunno


#16

Re: RE: Maybe I missed something…

yeah that all sucks ass. I hate the whole situation.


#17

http://homepage.mac.com/mraible/public/bandimere2004/Images/IMG_0022.jpg

^That’s my shit :cool

http://www.eastvillageradio.com/gfx/pics/shows/18.jpg
http://www.h-c.co.jp/info/release/010928VWFESTFUJI.files\SHORT%20BUS.JPG


http://www.shortbusfunk.net/images/badassbus50percent.jpghttp://yourmomsbox11.tripod.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/short_bus_monster.jpg

^Hell yes!

-Ron


#18

:wtf


#19

Re: RE: Maybe I missed something…

whats up every once in awhile. or maybe not. http://www.offtopicz.com/forums/smilies_mod/upload/e449023c340cad6b4ef621716b98ef51.gif

Howdy peeps! I was just passing by and I saw my name metioned. By the way, I’m the guy on the short bus that never talks to anyone that always stares out the window eating paste. :tard


#20

Come to mention it I can see ya but it looks like your masturbating not eating paste…um what are you eating… :barf