OK, so I'm a little late in the game

…and I realize now that this song has apparently been out for a while…but I really like this version of the song. For realz, I like it better than the original.

[vBTube]vbUR0SRceD0[/vBTube]

P.S. I can’t see videos from where I’m at, so hopefully I’m posting the right one. LOL!!! It should be “Lollipop” by Framing Hanley.

Yep, we were definitely separated at birth. :slight_smile:

interesting version…

songs good, but thats the longest most boring introduction to a music video I’ve ever seen.

:thumbup

I have no clue about the introduction except the synopsis on the video page said something about it being some song by a band they know. I haven’t even seen the video I posted, so I can’t comment. LOL

Okay…NOW I can see what you guys mean. Holy fuck…I’m past a minute and 36 seconds and it’s STILL not to the singing!!! WTF??? Sorry guys…I didn’t realize there was that much crap before the actual singing or I would’ve just posted the mp3. LOL

But hey, at least you got to see some half naked hot chicks, right??? :wink:

I like that version too! Im gonna download it (minus the beginning ll)

“We’re sorry, this video is no longer available”

I just texted you the ringtone if you want it. :wink:

Hmmmm…it still works for me. shrugs Not sure why it’s acting up for you. That bites. :frowning:

Bad cover of a horrible song…just my 2 cents

Oh Lord…is our Maulds a country music fan??? LOL

[SIZE=6]ABSOLUTELY NOT!!!

[SIZE=2]I hate country music, and when a band I’ve never heard of covers a song I hate the chances of me liking it are slim and none.[/SIZE]
[/SIZE]

[quote=“Maulds, post: 1081819”][SIZE=6]ABSOLUTELY NOT!!!

[SIZE=2]I hate country music, and when a band I’ve never heard of covers a song I hate the chances of me liking it are slim and none.[/SIZE]
[/SIZE][/QUOTE]
LOL…same here (on the country music, that is).

[quote=“Maulds, post: 1081819”][SIZE=6][SIZE=2] when a band I’ve never heard of covers a song I hate the chances of me liking it are slim and none.[/SIZE]
[/SIZE][/quote]

Same.