The Meet?


#1

getting film developed this week


#2

i dont have any pics… do have the video… but joes ass is being slow at doing it!!


#3

WDF kick his ass for us v, hes probably just playing halo anyways :smiley:


#4

exactly what he is doing right fucking now!! lol


#5

i dare you to get a vaccum, and start vacuming, and ‘accidently’ hit hte power button on the xbox


#6

:funnah :funnah I did that to Boss on time when he was playing Xbox. Not on purpose though. I had my foot on the Xbox and accidentally hit the power button and he hadnt saved any of his game. If looks could kill, I think I would have dropped dead!


#7

:rofl :funnah :rofl :funnah :rofl


#8

Don’t fuck with us men and our games dammit!


#9

I need to get Halo :tard


#10

Re: RE: The Meet?

:agree


#11

I’ve got Halo 2 but its just not my thing. I’m more into Forza. At least my Camaro on there isn’t a piece of shit. :tard


#12

I’m buying the X-Box 360 and the Halo three pack :rock

I hope Halo is as good as everyone says :dunno


#13

i never played halo on Xbox. i played it for a couple mins on the computer but i thought it was kind of stupid. but i hear the xbox halo > computer halo


#14

We need to speek to Joe on this one :dunno


#15

:agree
:needpics


#16

if you show me yours, i’ll show you mine


#17

Halo is a very good game, espically online, i just havent played in about 4 months… kinda lost intrest… i might get a 360 im not sure


#18

dude, i saw xbox360 demos at the local wallyworld, and

:o

graphics were just dayumn


#19

The 360 is like watching tv


#20

i just went to game stop to see if they had one to play and they did. graffix are awesome. i never saw something like that from a game system before. i dint play it but i saw a guy play it and it was life like. they sell 2 versions of them. one for 299.99 and the other for 399.99